Grafika informuje o elektronicznych usługach Starostwa Powiatowego w Przasnyszu. Treść w artykule.

Przypominamy, że wiele spraw urzędowych mogą Państwo załatwić przez internet. Na portalu Elektronicznego Biura Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Przasnyszu (ebok.powiat-przasnysz.pl) znajduje się katalog naszych usług, tj. Sesje Rady Powiatu, Cyfrowy Urząd, rejestracja wizyt w Wydziale Aktywizacji Transportu i Komunikacji, konsultacje z mieszkańcami, zamówienia publiczne.

Cyfrowy Urząd Starostwa Powiatowego w Przasnyszu (cu.powiat-przasnysz.pl) jest miejscem, gdzie znajdziecie Państwo wszystkie niezbędne informacje oraz formularze umożliwiające załatwienie niektórych spraw w urzędzie, drogą elektroniczną tj. uzyskać materiały geodezyjne i kartograficzne, złożyć wniosek o udzielenie informacji publicznej, czy załatwić sprawy z zakresu rolnictwa, ochrony środowiska czy budownictwa.

Kluczowym elementem tego systemu jest możliwość dokonywania opłat za niektóre usługi oraz wykorzystanie Profilu Zaufanego, który w postępowaniu administracyjnym zastępuje tradycyjny podpis odręczny. Dzięki temu można bezpiecznie podpisywać dokumenty elektroniczne w Internecie. Co ważne, rozwiązanie to jest bezpłatne dla mieszkańca.

System pozwala załatwiać sprawy urzędowe bez wychodzenia z domu, szybko i w dogodnym dla siebie czasie.

Strony zostały przygotowane w ramach projektu pn. "E-Usługi dla Powiatu Przasnyskiego" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020