Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu w Twojej przeglądarce. X

herb Powiatu Przasnyskiego
nagłówek graficzny strony Internetowej
06-300 Przasnysz, ul. Św. St. Kostki 5, tel./fax 29 752 22 70, pon.,śr.,czw.,pt. godz.: 8:00-16:00, wt.: 7:00-16:00 starostwo@powiat-przasnysz.pl

BĘDZIE SZYBCIEJ I ŁATWIEJ – POWIAT POZYSKAŁ PONAD 3 MILIONY ZŁOTYCH NA INFORMATYZACJĘ STAROSTWA ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH POWIATOWI

Opublikowane przez

 Starostwo Powiatowe w Przasnyszu pozyskało ponad 3 miliony złotych na innowacyjny projekt p.n. „Wdrożenie e-usług publicznych oraz informatyzacja Starostwa Powiatowego w Przasnyszu”.


Wniosek, którego opracowanie koordynowała Katarzyna Filińska opiewa na kwotę 3 189 307,00 zł. 85 % środków powiat pozyskał ze środków Unii Europejskiej. Realizacja projektu przyczyni się do zwiększenia dostępności instytucji publicznych takich jak Starostwo Powiatowe, Powiatowy Zarząd Dróg oraz jednostek podległych powiatowi - dla obywateli, zarówno pełnosprawnych, jak i niepełnosprawnych, zwiększy przyjazność urzędu i wpłynie na efektywność wykorzystywania środków publicznych oraz przejrzystość procedur.


 Już na początku swojego funkcjonowania Zintegrowany System Wspomagający Zarządzanie Powiatem obsłuży około 80 % spraw załatwianych w urzędzie, których w sposób tradycyjny zarejestrowano w 2007 roku ponad 13 tysięcy. Technologie informacyjne i komunikacyjne, jakie zostaną wdrożone w ramach projektu, pomogą zaspokoić rosnący popyt na e-usługi publiczne, usprawnią i przyspieszą obsługę petentów oraz jeszcze bardziej zwiększą efektywność pracy pracowników administracji.


 


System zapewni udostępnienie informacji i formularzy w formie elektronicznej, sprzyjającej przedsiębiorcom i osobom prywatnym. W ramach projektu zrealizowany będzie portal interaktywny umożliwiający obywatelom i instytucjom wnoszenie podań i wniosków do urzędu za pośrednictwem formularzy on-line, m.in.: wniosków o prawo jazdy, rejestrację pojazdu, pozwolenie na budowę, wypisy z rejestru gruntów, wnioskowanie o wydanie koncesji, uzyskanie pozwoleń środowiskowych, obsługę zamówień publicznych itp. Po złożeniu dokumentów tworzony system umożliwi podgląd stanu załatwiania sprawy i uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru. Planowany okres realizacji projektu to 30 czerwiec 2010 roku.

przewiń do góry
profil facebook informacje dla przedsiębiorców
Data: 2019-12-09
Imieniny: Anety, Leokadii, Wiesława

Informujemy, że wszystkie Twoje dane są chronione uwzględniając aktualne przepisy RODO. Korzystamy również z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym.
Administrator Danych, Polityka Prywatności.