Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu w Twojej przeglądarce. X

herb Powiatu Przasnyskiego
nagłówek graficzny strony Internetowej
06-300 Przasnysz, ul. Św. St. Kostki 5, tel./fax 29 752 22 70, pon.,śr.,czw.,pt. godz.: 8:00-16:00, wt.: 7:00-16:00 starostwo@powiat-przasnysz.pl

XL Sesja Rady Powiatu Przasnyskiego

Opublikowane przez XL Sesja Rady Powiatu Przasnyskiego

Porządek XL sesji Rady Powiatu Przasnyskiego, która odbędzie się 29 kwietnia 2021 r. o godz. 14:00 w sali konferencyjnej na II piętrze Centrum Aktywizacji Biznesu (Starostwo Powiatowe w Przasnyszu, ul. Św. St. Kostki  5, 06-300 Przasnysz).


 

 

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie porządku dziennego.
3. Przyjęcie protokołu z XXXIX sesji Rady Powiatu Przasnyskiego.
Rozpatrzenie i podjęcie uchwał w sprawach:
4. zmiany uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Przasnyskiego na lata 2021 – 2033 (Nr druku 281/2021).
5. wprowadzenia zmian w budżecie Powiatu Przasnyskiego na rok 2021 (Nr druku 282/2021).
6. zmiany uchwały Nr XII/114/2019 Rady Powiatu Przasnyskiego z dnia 25 września 2019 roku w sprawie zasad udzielania i rozmiaru zniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze w szkołach i placówkach prowadzonych przez Powiat Przasnyski (Nr druku 283/2021).
7. zmiany uchwały Nr XXXVIII/268/2021 Rady Powiatu Przasnyskiego z dnia 10 marca 2021 roku w sprawie doskonalenia zawodowego nauczycieli (Nr druku 284/2021).
8. wyrażenia zgody na wydzierżawienie aktywów trwałych Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przasnyszu (Nr druku 285/2021).
9. podniesienia wynagrodzeń dla zawodowych rodzin zastępczych i osób prowadzących rodzinne domy dziecka z tytułu sprawowania pieczy zastępczej (Nr druku 286/2021).
10. Informacja Przewodniczącego Zarządu Powiatu o realizacji uchwał Rady Powiatu oraz pracach Zarządu Powiatu Przasnyskiego w okresie między sesjami.
11. Interpelacje i zapytania.
12. Wnioski i oświadczenia.
13. Zakończenie sesji.

przewiń do góry

Informujemy, że wszystkie Twoje dane są chronione uwzględniając aktualne przepisy RODO. Korzystamy również z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym.
Administrator Danych, Polityka Prywatności.