Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu w Twojej przeglądarce.
X
W szkołach i przedszkolach są realizowane warsztaty, konsultacje grupowe oraz konsultacje indywidualne w ramach wybranej jednej oferty doskonalenia. Eksperci zgodnie z umową przygotowują: scenariusze zajęć, ankiety dla uczestników na „wejściu” i „wyjściu”. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji szkoleń znajdują się w rozwinięciu wiadomości.
Zajęcia są prowadzone w przyjaznej atmosferze. Szkolni Organizatorzy Rozwoju Edukacji czuwają nad właściwą organizacją szkoleń. Utrzymują stały kontakt z ekspertami oraz Zespołem Realizującym Projekt. Miłym akcentem spotkań jest serwis kawowy.
Warsztaty, konsultacje grupowe oraz konsultacje indywidualne realizują następujące podmioty wyłonione zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych: 1. Specjalistyczne Centrum Edukacji „EDU-MACH” z Ciechanowa. 2. Firma szkoleniowa „Harmonia” z WARSZAWY. 3. ”Studio Rozwojowe” Olga Matecka z Chrzanowa. 4. Jolanta Bem. 5. Bożena Świderska. 6. Wyższa Szkoła Języków Obcych w Świeciu. 7. Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Świeciu
W marcu przeprowadzono : - 85 godz. konsultacji grupowych; - 115 godz. konsultacji indywidualnych; - 92 godz. warsztatów. Łącznie 292 godzin
Eksperci przeprowadzili zajęcia z następujących tematów w następujących placówkach:
Przedszkole Samorzadowe w Chorzelach – „Dziecko aktywnym uczestnikiem procesu uczenia się”;
Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Chorzelach – „Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?”
Technikum w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Chorzelach – „Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki”;
Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Chorzelach – „Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?”;
Publiczna Szkoła Podstawowa w Pościeniu Wsi – „Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?”;
Miejskie Przedszkole nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Przasnyszu – „Współpraca przedszkola ze środowiskiem lokalnym;
Miejskie Przedszkole nr 1 w Przasnyszu – „Praca z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi”
Szkoła Podstawowa nr 2 w Przasnyszu – „Wspieranie pracy wychowawców klas – bezpieczna szkoła”;
Szkoła Podstawowa nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Przasnyszu – „Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych – bezpieczny Internet”
Publiczne Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi w Przasnyszu – „Wspieranie pracy wychowawców klas – bezpieczna szkoła”;
Szkoła Podstawowa w Chorzelach – „Nauczyciel 45+”;
Zespół Szkół w Zarębach – Szkoła Postawowa – „Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki”;
Zespół Szkół w Zarębach – Gimnazjum – „Nauczyciel 45+”;
Zespół Szkół w Duczyminie – Szkoła Podstawowa – „Nauczyciel 45+”;
Publiczna szkoła Podstawowa w Obrębie – „Rodzice są partnerami szkoły”
Publiczne Gimnazjum w Krępie Nowej – „Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych – bezpieczny Internet”
Zespół szkół w Bogatem – Gimnazjum – „Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki”;
Publiczne Gimnazjum w Chorzelach - „Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki”;
Zespół Szkół w Lesznie - Szkoła Podstawowa – „Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną?”;
Szkoła Podstawowa w Mchowie - „Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną?”;
Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Przasnyszu – „Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych”;
Technikum w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Przasnyszu – „Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich”;
Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Przasnyszu – „Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?”
Zespół Placówek Oświatowych w Jednorożcu – Przedszkole Samorządowe - ”Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi”;
Zespół Placówek Oświatowych w Jednorożcu – Publiczna Szkoła Podstawowa – „Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?”
Publiczne Gimnazjum w Jednorożcu - „Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?”
Liceum Ogólnokształcące w Jednorożcu – „Praca z uczniem zdolnym”
Publiczna szkoła Podstawowa w Parciakach – „Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną?”
Realizacja oferty edukacyjnej będzie kontynuowana do lipca 2014 r.
Informujemy, że wszystkie Twoje dane są chronione uwzględniając aktualne przepisy RODO. Korzystamy również z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym. Administrator Danych, Polityka Prywatności.