Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu w Twojej przeglądarce. X

herb Powiatu Przasnyskiego
nagłówek graficzny strony Internetowej
06-300 Przasnysz, ul. Św. St. Kostki 5, tel./fax 29 752 22 70, pon.,śr.,czw.,pt. godz.: 8:00-16:00, wt.: 7:00-16:00 starostwo@powiat-przasnysz.pl

SZKOLENIA W SZKOŁACH/PRZEDSZKOLACH W RAMACH WYBRANEJ OFERTY DOSKONALENIA ZAKOŃCZONE

Opublikowane przez

W szkołach i przedszkolach zakończono II i III etap realizacji Rocznych Planów Wspomagania w ramach wybranej jednej oferty doskonalenia. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji szkoleń znajdują się w rozwinięciu wiadomości.


W miesiącach maj i czerwiec przeprowadzono :
- 468 godz. konsultacji grupowych;
- 383 godz. konsultacji indywidualnych;
- 39 godz. warsztatów.
Łącznie 890 godzin


W ramach Etapu II i III przeprowadzono następującą ilość godzin z ekspertami:
- 630 godz. konsultacji grupowych;
- 660 godz. konsultacji indywidualnych;
- 180 godz. warsztatów.
Łącznie 1470 godzin dydaktycznych.


Na jedna szkołę/przedszkole przypadało 49 godz. dydaktycznych.


Eksperci przeprowadzili zajęcia z następujących tematów w następujących placówkach:
- Przedszkole Samorzadowe w Chorzelach – „Dziecko aktywnym uczestnikiem procesu uczenia się”;
- Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Chorzelach – „Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?”
- Technikum w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Chorzelach – „Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki”;
- Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Chorzelach – „Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?”;
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Pościeniu Wsi – „Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?”;
- Miejskie Przedszkole nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Przasnyszu – „Współpraca przedszkola ze środowiskiem lokalnym;
- Miejskie Przedszkole nr 1 w Przasnyszu – „Praca z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi”
- Szkoła Podstawowa nr 2 w Przasnyszu – „Wspieranie pracy wychowawców klas – bezpieczna szkoła”;
- Szkoła Podstawowa nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Przasnyszu – „Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych – bezpieczny Internet”
- Publiczne Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi w Przasnyszu – „Wspieranie pracy wychowawców klas – bezpieczna szkoła”;
- Szkoła Podstawowa w Chorzelach – „Nauczyciel 45+”;
- Zespół Szkół w Zarębach – Szkoła Postawowa – „Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki”;
- Zespół Szkół w Zarębach – Gimnazjum – „Nauczyciel 45+”;
- Zespół Szkół w Duczyminie – Szkoła Podstawowa – „Nauczyciel 45+”;
- Zespół Szkół w Duczyminie – Gimnazjum – „Nauczyciel 45+”;
- Liceum Ogólnokształcące w Przasnyszu – „Budowa koncepcji pracy szkoły”;
- Publiczna szkoła Podstawowa w Obrębie – „Rodzice są partnerami szkoły”
- Publiczne Gimnazjum w Krępie Nowej – „Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych – bezpieczny Internet”
- Zespół Szkół w Bogatem – Gimnazjum – „Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki”;
- Publiczne Gimnazjum w Chorzelach - „Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki”;
- Zespół Szkół w Lesznie - Szkoła Podstawowa – „Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną?”;
- Szkoła Podstawowa w Mchowie - „Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną?”;
- Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Przasnyszu – „Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych”;
- Technikum w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Przasnyszu – „Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich”;
- Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Przasnyszu – „Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?”
- Zespół Placówek Oświatowych w Jednorożcu – Przedszkole Samorządowe -  ”Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi”;
- Zespół Placówek Oświatowych w Jednorożcu – Publiczna Szkoła Podstawowa – „Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?”
- Publiczne Gimnazjum w Jednorożcu - „Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?”
- Liceum Ogólnokształcące w Jednorożcu – „Praca z uczniem zdolnym”
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Parciakach – „Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną?”


Realizacja Rocznego Planu Wspomagania zakończy się sporządzeniem sprawozdania przez SORE w miesiącu sierpniu 2014 r. Wnioski oraz rekomendacje zostaną przedstawione na sierpniowych radach pedagogicznych w szkołach i przedszkolach objętych projektem.


Irena Superson
Kierownik Projektu

przewiń do góry
profil facebook informacje dla przedsiębiorców
Data: 2020-09-22
Imieniny: Maury, Milany, Tomasza

Informujemy, że wszystkie Twoje dane są chronione uwzględniając aktualne przepisy RODO. Korzystamy również z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym.
Administrator Danych, Polityka Prywatności.